Pristatymas
PRISTATYMO TERMINAI IR SĄLYGOS
1. Prekių pristatymo terminas nurodomas prie kiekvienos prekės užsakant prekes. Jeigu prekes turime sandėlyje, Klientui jas pristatysime ne vėliau kaip per 1-3 darbo dienas nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymą išsiuntimą Klientui. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, www.retroforma.lt internetinė parduotuvė įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
2. Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos pirkėjo užsakyme nurodytu adresu arba į pasirinktą Retroformos salone Vilniuje arba Kaune. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Jeigu užsakytas prekes atsiims ne pats Pirkėjas, užsakyme jis privalo nurodyti asmens atsiimančio prekes (gavėjo) vardą ir pavardę.
3. Tuo atveju, kai pirkėjo užsakyme nurodytu adresu pirkėjas ar gavėjas nerandamas, Pardavėjas turi teisę prekes išduoti bet kuriam kitam nurodytu adresu esančiam pilnamečiui asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui bet kokių pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
4. Jeigu prekių pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių (Pirkėjas užsakydamas prekę nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ar kt.), pakartotinai prekės nėra siunčiamos, (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas papildomai sumoka už pakartotinį prekės pristatymą), o pinigai už prekes grąžinami nuskaičiavus pristatymo mokestį. Tuo atveju, jei užsakymo pateikimo metu Pirkėjui buvo taikyta pristatymo mokesčio nuolaida, tačiau prekių pristatymas nėra įmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, Pardavėjas pasilieka teisę išskaičiuoti iš Pirkėjui grąžintinos pinigų sumos visą prekių pristatymo mokestį (galiojusį užsakymo pateikimo momentu), neatsižvelgiant į užsakymo pateikimo metu taikytas nuolaidas.
5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę, pristatytų prekių komplektiškumą (asortimentą) ir kokybę.
6. Jūsų užsakytos prekės siunčiamos per kurjerių tarnybas, užsakomi pavyzdžiai (tapetų, audinių) - Lietuvos paštu;
7. Prekių pristatymo Lietuvoje kaina - 5 EUR, perkant daugiau, nei už 250 EUR - pristatymas nemokamas; užsakant tik pavyzdžius (tapetų, audinių), jų siuntimas Lietuvos paštu - nemokamas;
8. Pristatymo kaina į kitą šalį suderinama el.paštu eshop@retroforma.lt atsižvelgiant į pristatymo šalį, prekę ir prekių kiekį;
9. Prekių atsiėmimas iš Retroforma salono esančio P. Lukšio g. 32, Vilniuje - nemokamas;
10. Pirkėjas pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (praplyšęs pakavimo lipdukas, pažeistos pakuotės ar kitaip išoriškai pažeista), privalo tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente (Pardavėjo egzemplioriuje). Pirkėjui nepatikrinus siuntos būklės ir (ar) šiame punkte nustatyta tvarka neužfiksavus duomenų apie siuntos pažeidimus, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir napažeista.
11. Tais atvejais, kai prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių kiekis arba pateiktos prekės neatitinka jo užsakytų prekių ir tai nėra nurodyta sąskaitoje – faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją. Kai Pirkėjas nustato, kad pristatytos prekės yra netinkamos kokybės, jis nekokybiškų prekių nepriima ir turi jas grąžinti kurjeriui, o prekių gražinimo faktą bei priežastį atžymėti sąskaitoje – faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente.